Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Zalotnik w akcji - 6 2 - Bumerang - 6 3 - Prywatka - 6 4 - Wielka biała pięść - 5 5 - Kto pierwszy, ten lepszy - 5